E-Commerce

7-tips-voor-meer-omzet

E-commerce: 7 tips om meer omzet te genereren

E-commerce websites lijken heel ingewikkeld te zijn, maar een efficiënte IT-architectuur, SEO- en contentmarketingstrategie kunnen een groot verschil maken. Veel bedrijven hebben reeds hun omzet verdubbeld dankzij SEO. Dit wordt vaak gevolgd door een boost in offline verkopen, aangezien meer mensen de e-shop van de lokale winkel makkelijk terugvinden op Google. Hieronder vind je een

Lees verder »
zalando

De explosieve groei van Zalando

Wat startte als een fashion webshop is nu uitgegroeid tot een innovatief fashion platform. Klantbeleving grote kracht achter het merk Zalando. Het bieden van goede klantenservice kost Zalando direct geld, maar levert indirect juist geld op. Vooral wij Nederlanders vinden een goede klantenservice een van de belangrijkste vereisten aan de service van een webshop. De klantenservice heeft een

Lees verder »
webwinkel-onheil

Hoeveel onheil ziet de gemiddelde webwinkelier niet?

Heeft jouw webwinkel al last gehad van hackers? De afgelopen weken is er al veel over geschreven in het nieuws: Wachtwoorden 157.000 klanten Nederlandse webwinkel gestolen, Webshops populair doelwit phishing  of 140.000 webwinkels kwetsbaar vanwege Magento-lek, maar ook Fraudepreventie leidt tot weglopen echte klanten. In september 2014 publiceerde Kaspersky Lab een onderzoek waarin naar voren

Lees verder »
Secrets by Nature

10 lastige webwinkelvragen aan: Secrets by nature

In de rubriek “10 lastige webwinkel vragen aan.. ” stellen we iedere maand ‘lastige’ vragen aan verschillende webwinkeliers. Deze maand stellen we de vragen aan Agnetha de eigenaresse van webwinkel: Secrets by Nature: Natuurlijke cosmetica & Lifestyle De naam Secrets By Nature klinkt als iets heel geheimzinnigs, maar dat is het zeker niet. Het is een webwinkel met

Lees verder »