Algemeen

bedrijfsaansprakelijkheid

Het belang van een bedrijfsaansprakelijkheid voor je business

Een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering beschermt je tegen claims wanneer jij als ondernemer schade veroorzaakt bij een ander of als iemand door jouw toedoen een letsel oploopt. De bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering vergoedt dan de kosten. Ook als de schade is veroorzaakt door jouw medewerkers of uitzendkrachten wordt dit vergoed. Hierbij gaat het om zowel materiële schade als om lichamelijk letsel.

Lees verder »
naamsbekendheid

De 5 beste manieren om jouw naamsbekendheid te vergroten

Voordelige marketingstrategieën voor jouw bedrijfSlim reclame maken voor jouw onderneming, met een laag budget, is niet eenvoudig. Maar gelukkig zijn er meerdere voordelige strategieën om de naamsbekendheid van jouw bedrijf te vergroten. Met deze top vijf kun je met een relatief beperkt budget jezelf als zzp’er of jouw zaak cq. bedrijf in de spotlights zetten.

Lees verder »
7-tips-voor-meer-omzet

Conversie van je webshop verhogen? 17 tips van e-commerce experts

Adverteren is kostbaar. Dat zal elke webshopeigenaar of marketingmanager beamen. Dus voor je die dure euro’s in een AdWords- of Facebookcampagne steekt, wil je misschien eerst onderzoeken of je niet meer bestaande bezoekers kunt omtoveren tot klant. Bron: Statista Daar valt namelijk nog een wereld te winnen. Maar liefst 97% van de webwinkelbezoekers besluit géén aankoop te doen. Een wereldwijd

Lees verder »

De toekomst van winkelen

Winkelen in de toekomst

In deze al wat oudere video van Cisco zien we hoe technologie de toekomst van het winkelen kan veranderen. Winkelen via een scherm, touchpad, en het virtueel passen van kleding. Het is allemaal mogelijk in de nabije toekomst volgens Cisco.  In de tussentijd is er nog weinig veranderd in de winkelcentra. Wat denk jij zou zoiets ook mogelijk zijn voor online winkels? Dat je gemakkelijk vanuit je eigen huis kleding kunt passen? Laat het in een reactie hieronder weten.